you have my heart

Idag var jag hemma, har haft lite ont i halsen, fast ärligt så har jag bara varit lat och trött. Torsdagen är jobbigaste dagen och det kändes för tungt! Så har legat och sett bring it on och ätit frasses, hihi bra dag. Har faktiskt tränat också, hoppas INTE mamma läser det här för hon tror ju att jag är värsta sjuk. Jag och Carro har vart duktiga och sprungit coopers några dagar i rad nu.

Ja, angående mitt hår då, så har jag användt silverschampo två dagar i rad och jag ser skillnad tror jag?;o Får se vad jag gör med den hära halv katastrofen. Nu ska jag plugga lite matematik och se Idol. Och till SPET08, fy skäms på er som ska skolka imorgon, tex Flodis Annie och Emma, för själv ska man vara duktig och gå milen :) Tihi. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0