people always leave

Min helg har vart helt okej faktiskt :) I fredags köpte jag mamma och Alma godis på godisarenan och sen satt jag bara och här plus såg några filmer :) Gick och la mig tidigt, vid halv tolv. Kändes som att jag sov bort helgen då, men var så trött så jag knappt kunde hålla mina ögon öppna. Vaknade vid elva på lördagen. Steg upp duschade och städade mitt rum. Mamma Jag och Pappa for sen på middag till kusinerna. Förrätt, varmrätt och efterrätt! =)
Min mormors "kille" om man kan säga så, Hade gett Moster massa fisk osv. Jag brukar hata fisk, men min morbror är så grym på laga mat. Så jag tyckte det blev as gott ;) Åt vitlöksbröd med något till som förrätt och sen kladdkaka till efterrätt =) Min dryga syster var på voltarenan så när hon kom hem for Pappa hem med mat till henne. Så då stanna jag och Mamma resten av kvällen och såg Mr Bean och massa annat gorm på tv. Riktigt mysigt var det där. En helt okej Lördag med andra ord :) For hem vid elva tiden, somnade tidigt då med. Hittade inget annat att sysselsätta mig med.

Imorse vakna jag HALV NIO!?!?! tänkte att jag inte kunde stiga upp så tidigt så slog på några gamla filmer och låg i sängen till ett =) Har tränat, ätit och läst lite företagsekonomi idag. Nu ska jag lägga mig i soffan och slöa..
Imorgon blir det skola :( Och sen bodycombat skulle jag tro ;p G O D K V Ä L L !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0