Payback is a bitch

Har inte bloggat på några dagar, har varit lat :)
I Lördags tänkte vi inte fara på samhällsfesten som skulle vara, men vi ändra oss väll typ. For till Annie vid sex tiden, och Emma kom och hämta oss : ) Vi for till Tessa på förfest, där var det faktiskt kul, Malin Carro osv var där. Vid halv tio tiden trängde vi in oss 10 stycken i en merca, HAHA satt i Malins knä och mitt ansikte typ i nacken på Tessas mamma ;) Festen där borta SÖÖÖÖG! Vi väntade på skjutsen direkt vi kom dit typ, HAHA usch så illa! Emil Ryding Jocke kom iaf och hämta mig och Annie, Emma och Malin for med Emmas mamma :b Var ute en liten stund sen blev det tidigt hem! Inte rolig kväll alls.. "So not worth it" kan man säga ;) Så idag kommer en kille fram och ber oss betala för att vi var på samhällsfesten 10 min typ? Annie och Emma traska iväg så fick jag prata själv, men varför ska vi bidra när vi var där nästan lika mycket som dom som inte ens kom dit? Illa..

Skolan idag var inte jätte seg faktiskt, ganska lungt! Sitter nu och tittar på en snygg tatuering Malin gjorde på mig idag "Malin B <3" Och några fiskar i ett vatten och "Niggah lovah" HAHA! Nu ska jag vila en timme sen träna på step in med annie :)

Snor ett avskeds citat av missie "Amme out" Skämt åsido;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0