Nu är det helg igen.

Nu är det redan helg igen, nog för att jag haft helg sen Onsdags :) Har vart hemma och tagit det lungt som sagt. Idag sov jag till elva och skippade hälsa dagen. Är ju lite krasslig så lika bra att vila. Vid halv fem idag fick jag för mig att fara till Luleå, Pappa var villig att skjutsa mig så. Hann köpa lite saker och så, på en timme så det var bra. Då slipper jag fara någon annan dag. Kom hem och åt middag, grillat, mums! Mamma for på Flickan som lekte med elden tror jag den heter? Vill också se den, men det får vänta. Efter maten skulle Pappa fara och handla så jag följde, fick med mig en hårfärg hehe. Nu blir det brunett igen, och det var Pappa som bad mig om det, hahah. Han brukar inte säga när han tycker att något inte är så fint, men nu sa han att det behövdes så jag lyssnar väll om till och med han säger ifrån.

På vägen till coop smsar Signe och säger att jag dissade hon som sitter fast en timme i stan, dvs bussuppehåll. Pappa säger direkt att vi ska plocka upp henne så de gör vi.
Pappa: Signe vart ska du då?
Signe: Bodforsen, åååh sluta skjutsa mig inte, kan vänta 45 min på bussen!
Jag: Nej det kan du inte!
Vi kommer till bodforsen och
Pappa: Ja vart ska du nu då Sigge?
Signe: Öhm.. alltså jag vet inte..
Jag: HAHAH..
Signe: Alltså vänta jag ringer, öhm det var kanske bodsvedjan
Vi yrar runt ett tag tills Signe får tag på sin friend
Pappa: Signe om du bara hittar vägen så kan vi ta gps:n?
Signe ringer och får tag på vem det nu var och det blir tyst länge..
Signe: BATALJONVÄGEN?????? där bor mina kusiner hihhi :D
Jag och Pappa: hahaha åååh...

HAHA Hoppas du läser de här Sigge ;) Och lycka till med killen ikväll! Såg han stå utanför något hus där, han verkade helt okej!

Nu blir det att chilla och försöka bota min hals :) Kanske färga mitt hår också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0