Nu är det fredags mys!

Förhoppningsvis i allafall :p
Jag höll på att försova mig imorse, det börjar bli på gränsen vare jag dag nu.. Ska försöka klara lite längre! Hade NkA på morgonen, jag sov typ mig igenom det, grymt tråkigt ;p Sen var det bara Matematik, och just nu känner jag att det går halv bra! Fattar ni? HALVBRA :D wiiie. Men snart går det väll neråt igen..
Efter det gick jag Andre och Sara och åt lunch sen for vi hem :) Har hunnit göra klart veckansmål i matte plus läst kommunikations sidorna, eller nja "läst" men det är ju ändå inge viktigt. Funderar på vad jag ska göra i kväll? Blir säkert att se film och sova, behöver sova! I helgen ska jag också hinna med att slinga mitt hår kanske och göra bort företagsekonomin!

- Arg,Less,Arg,Less fast även skrattglad åt andras ilska mohaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0