Mamma mia, here we go again

Godkväll :)
Vaknade sent imorse och övervägde om jag skulle gå till skolan eller inte, men jag tvinga mig upp. Duschade,åt och cyklade i världens tempo till skolan. Har haft företagsekonomi, svenska, engelska och matematik. Inte så jätte roliga ämnen men höll ut hela dagen. Jag och Emma jobbar faktiskt rätt bra på lektionerna tycker jag, förra året gormade vi ju som själve fan jag, Amandah, Tessa och även Elin. Det kan även ha något med mitt namn "Mammia mia" att göra. Hur som helst ska jag fan jobba i år ;) Får se hur det går men. Efter skolan for jag och Carro på Seeme, så köpte jag en kjol :)

Har skrivit en slarvig etik och moral uppsats till imorgon, hoppas bara jag har gjort rätt! Nu ska jag duscha, se idol och sova! Imorgon blir en riktigt tråkig och seg dag eftersom jag ska till körskolan också! Usch blä...

Känns som det var galet länge sen jag var utomlands nu, fast far säkert snart igen, börjar nog bli lite för van att vara hemma mer än tre månader. Och det mest störande är att Annie är i grekland nu:( Come home!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0