Less

Har varit en slitsam skoldag, Torsdagen är i år den sämsta dagen ;p Ett maxmål till lunch lyste ju som upp dagen! Sara Jag Carro Tessa och Amandah for på max, åkte bakom min babe, hon är som lite gääälen ;) Kom hem någon timme sen for jag på den där kursen. Fyfan så segt! Trodde aldrig den skulle ta slut.. Har nyss vart hos Emma snabbt iaf :) hon är sjuk=( Stackare, krya på dig! Hämtade nycklarna och hennes Fe läxa som ska vara klar imorgon. Hur som helst så suger min dag....

Är grymt less på en massa folk som inte inser hur skämmiga dom är, folk som inte ger andra en chans alls, folk som inser förns nu att dom inte har vänner och springer efter en som en hund typ? Folk som lär känna alla ens vänner för att alls få några och inte kan lära känna folk på egen väg. Kan säga att jag hatar folk som är bitchiga och har ett ego större än Europa. Det värsta är folk som fjäskar för sånna här människor? Man är fan värd grymt mycket mer. Och dom borde åtminstone få kämpa för det och inse sina fett stora brister/fel steg. USCH SÅ LESS JAG ÄR! Speciellt för folk som inte kan visa att dom ogillar det? Börjar bli grymt störd....

Sen en annan person som dödar mig inuti, I hate that I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0