I´m always with you

Nu är Tisdagen överstökad den här veckan, skönt :) Nu börjar de bli mitten av veckan, närmare helg alltså. Idag tvingade jag mig själv till skolan, Cyklade med Alms typ tio över åtta. Jag tyckte de var sent fast ändå en måttligt bra tid men då säger Emma till mig idag att hon börjar cykla kvart- tio över från björns? :o HAHA, då var jag inte lika stolt längre..

Hur som helst, först ut på morgon var Kommunikation, det är rätt okej :) simpelt ämne. Hade håltimme efter det, så jag Mimmi, Emma och Malin for på frasses ;) HAHA Malin är så jävla fet, så hon beställer ett skrovmål med plusplus meny? HAHA ofta en tjej gör det, så är jag lika rolig och beställer samma. Och gissa om jag inte pressade allt plus malins pommes? Hahahahah. Har aldrig ätit så mycket.. är fortfarande mätt! Hade Psykologi sen med K.E, det är nice ;) jag gillar Karl så! Slutade skoldagen med Tyska, mitt hat ämne efter Matematik. Satt mest och gorma med Viktoria och Nattis så det gick fortare över. Efter skolan cyklar jag Sara och Emma hem. Gissa om inte sär-carro ringer när jag kom hem och frågar vart jag är? Jo för hon skulle tydligen till mig fast jag inte trodde de;) Så då var det bara att gå för hennes del, mohaha! Sen fika vi med min mormor och såg Sm filmen med Alma haha. Mamma skjutsade sedan Carro till Gnet Evert och jag somnade :@ Har gjort lite företagsekonomi idag och nu blir det snart läggdags, jag är as trött.

Puss och Godnatt ppl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0