I hope you hang yourself with your H&M scarf

Hejhej,
Igår blev det ju rätt sent innan jag la mig, så jag sov till kvart i åtta nästan! Hann iaf till skolan och hade kommunikation, skönt ämne att ha på morgonen eftersom det inte alls är jobbigt :b Hade hål timme med Sandra sen men fick damp och bytte I-val.. Så fick hoppa in i Ledarskap inom lek och idrott, TROR jag det heter! Liza och Vikkan går ju där så :) Får ju ändå mitt kära feta hål nästa termin <3 Hur som helst, hade psykologi med K-E sen! Gillar verkligen K-E, haha vet inte varför :b känns som man känner han bäst av alla lärare, han och Vivviz! Kan ju bero på att hon vart min mentor två år och K-E var i Polen med oss ;p Hade sen tyska steg fyra, det är inte roligt men idag var det faktiskt rätt roligt. Jag, Sara, Cecilia, Johanna, Josefin plus killarna håller på att göra Törnrosa pjäsen på tyska. Jag är den blåa fen, haha hon är frän ;) Slutade efter det vid tre tiden.

Nu ska jag plugga lite svenska, duscha och se nya Oth avsnittet ;) Även systrar i jeans på femman 21:00 great!

take care/ammey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0