Fredagkväll / Lördag

Jaa det blev alltså fest igårkväll, Jag och Carro fick skjuts av Strand till Elli och folket där :) var rätt roligt, har aldrig tråkit med Carro iofs så. Men plötsligt blev jag galet full? förstår knappt hur. Saker hände, en del ångrar jag.. Ååååh, vad ska folk tro om mig!? Har grymt ångest idag, nå jävulskt faktiskt. Till dom som läser detta som var där, jag skäms och ångrar vissa saker så snälla HÅLL KÄFTEN! För jag vet hur glappiga ni är pojkar haha ;p Hur som helst, hämta Strand oss vid 3 tiden så åt vi och sen blev det hemfärd. Vaknade klockan åtta av pappa, då var jag allt förutom pigg kan jag ju säga! Klockan tio kunde jag verkligen inte sova mera, huvudet snurra och jag var törstig. Satte mig då och såg Fired up, den var väll okej. Sen kom Signe Fanny osv hem från något jobb dom gjort, så då började vi pressa mat, chirre osv. Såg deras Cheerleading Sm video. Som vanligt sluta allt med krig mellan mig och Signe;) Haha. Och sen drog även jag och Fanny ett sko krig! Nu har dom farit till Voltarenan och jag ska ta det grymt lungt hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0