Every Sunday is just the same

"Ond"morgon..
Jag hittade faktiskt på något igår, jag följde med Jenny, Sofia osv till Emmas bday party utanför Hertsön. Det var kul till en början, sen gick det snett. Fast hur ofta går det inte snett? Hur som helst, jag blev inte för full, spydde inte, lipa inte eller något ännu värre. Som det alltid brukar sluta för mig.. Men jag blev seg och längtade hem vid tolv. Tog mig hem tillslut.. Somnade TVÅ, fast blev väckt av Emil och Pattis som ringde varannan gång, jag verkar inte varit så social eftersom jag dissat samtalen.

Idag ska jag plugga lite och sen ligga och glo "Mysteriet på Greveholm" det blir man fan aldrig less på! Mitt rum ser ut som en enda röra, fast jag städade igår? Hm...

Nu blir det Hallonsoda och Greveholm, ciao.

- I thought you were one of those perfect friends, hard to find, but know i don´t now if I was wrong.


Kommentarer
Postat av: caarrrooo

MYSTERIET PÅ GREVEHOLM <3 och jag älskar leif:D haha

2009-09-14 @ 21:44:38
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0