Did I throw it away?

Ja som sagt, jag är depp depp depp. Kanske inte har märkts idag, men jag är verkligen det. Vet inte vad jag ska göra åt de hära.. Kommer fan få lida med det till nästa år, och jag menar det. Aja.. Blir man kär i idioter har man ingen annan än sig själv att skylla.

Hur som helst, Idag var vi (SPET08) till Luleå, det sög ;p Så Jag och Annie skyndade oss och lifta med en av pappas anställda typ, Niclas. Så vi hann på våran efterlängtade Afro powerdance ;) Haha.
Har nyss ätit och duschat, nu ska jag lägga mig och döö....
Den här helgen ska endast bestå av Amanda (mig) + depp + träning + film.

Här kommer lite av det bästa, kan aldrig bli less!




Kommentarer
Postat av: carro

KÄRLEK TILL VOLBEAT <3

och jag finnns här amanda and u know it ! <3

2009-09-25 @ 20:40:20
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0