4/9 -09

Vaknade halv nio och duschade idag, for sedan till skolan. Hade Lab ute i regnet (Y) inte så roligt. Sista lektionen var Fe, även kallat fest. Slutade när vi gjort några uppgifter och nu har jag nyss GÅTT hem i det fina vädret. Ni kan ju gissa hur jag ser ut..

Hoppas att det händer nå kul ikväll, ska troligen till Elli med Carro och Lollo om allt löser sig :) Vilket jag just nu inte tror på. Nu ska Liza få hjälpa mig med detta gorm, tack till henne iaf! haha :) Puss

 Bruden i Tunisien ;*

Kommentarer
Postat av: jossankossan muuu

hejhej puss på dig som skaffat en ny blogg! besök min ;) kisses and HUUUUGS

2009-09-04 @ 18:53:27
URL: http://jossanstoltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0