3/9 2009, ännu en ny blogg!

Ja som sagt, har nu en ny blogg, igen ;) Har tappat gnistan så många gånger, men ska börja om och skriva oftare nu. Sanna och Caroline, "de två stjärnorna" har gjort designen eller vad man ska säga. En lättare variant utan tusen färger, kändes skönast så. Får hoppas jag orkar uppdatera oftare nu och skriva lite mer intressanta saker. Inte för att mitt liv är speciellt intressant längre, jag är typ oftast arg, sur eller redan pluggless? Kommer nog mest använda bloggen då jag behöver skriva av mig pga mina utbrott! Här har ni iaf skaparna:

 Fräna!


Kommentarer
Postat av: sannaa

HAHAHAHAHA vacker bild !

2009-09-04 @ 12:13:29
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0