-

Jag vet att jag inte är världens bästa kompis och det behöver inte du med din käft berätta åt mig, jag vet själv vad jag gjort fel men inte de där iaf. Man kan ju inte påstå att det är fel av mig att reagera? På bara två veckor har de gått från tio till tre typ? Är det bättre att jag struntar i det och tappar kontakten helt? som vi nu säkert kommer göra. Och idioter som säger att jag ber ngn välja, har jag då fan inte påstått. Sa bara ärligt vad jag tyckte och att jag inte tycker det är roligt alls. Du ska inte ens gå på mig för det, för jag sa bara ärligt att jag tycker det är ditt fel. Skulle inte du blitt irriterad om någon kom ivägen för dig och din bästa kompis? Att det ser ut som personen försöker ta exakt platsen du hade, och göra saker som du gjorde. Skulle du inte det skulle det ju vara konstigt, alltså visa att du är totalt obrydd. Du har inte en aning om hur bra vi haft det och hur mycket jag saknar det. Men ibland känns de nästan bättre att lämna allt än att hänga efter och låtsas gilla läget när man egentligen tycker helt tvärtom. Du som känner mig så bra vet ju hur petig jag blivit mot människor, de är för tillfället för att alla HAR GÅTT OCH BLITT HELT -'-
Är galet less och jag det bästa jag vet är att stänga in mig själv och inte bry mig längre, allt går ju bara dåligt nu för tiden.

Godnatt ppl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0