When you thougt you had find the best, it shows up how wrong you had.

Har inte skrivit på några dagar, orkar inte. Finns inget att skriva om, förutom hur mkt jag stör mig på ngn tex?! Dåliga tider med andra ord.

Igår slutade vi elva och jag gick hem och satt här till sex typ! For och låna kläder av Annie sen blev det snabbfix och till Lovan för förfest :) Bor ju typ grannar så det tog mig några sekunder bara. Träffade Micka Elin Petra Lisa Mimmi på väg dit! Vi förfesta ngn timme, var rätt trevligt ;-) Mamma skjutsa oss til gruvberget sen. Och OM det var folk! Ja det bara sprang folk in och ut, nytt som gammalt! Var ändå kul att se att så mkt folk man kände var där. Men kände mig för nykter så blev fort less och vi for till stan, Jag Micka Jenny Elin och Adam :) Sen träffa jag Jossan och Jenny, for runt med dom någon timme! Inklusive Linus Jonas Lucas osv då.

Somnade fyra, helt död! När jag vakna imorse såg jag att jag har värsta emo såren över hela benen? Vad tusan har jag gjort, aja....

Har nyss ätit thai mat och vanilj panacotta, mums! =) Ska mysa ikväll för mig själv bara, typ se tv och äta nå gott! Är totalt död....

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0