Out from under

Varit lite torrt här så det behövdes väll en update;)
Nu är det ÄNTLIGEN lov! Om jag har längtat?! Jaaaa. Gjort bort rätt mycket plugg i veckan, KLARADE MATTE B PROVET IDAG! Fan så nöjd jag är :D Sen hade jag Annz och Emz redovisning i företagsekonomi. Gick väll sådär, men hon var rätt nöjd med det eftersom vi valt nå så pass svårt företag, Sweco Energuide AB, Haha!

Efter skolan blev det step in, sprang lite sen core träning :) Kändes skönt, länge sen jag var på core nu! Skolan tar ju som upp all tid tyvärr..

Nu har jag nyss ätit tacos för andra dagen i rad, ska duscha och se film :) Inget annat ska då hända ikväll, skönt.
Imorgon blir det Lollo och Amanda :) FAN SÅ KUL! Vi ska uppta våra gamla kvällar haha ;-) Tror det kommer bli awesome! Nu blir det iaf duschen för min del, pussciao :)

/Amanda


Kommentarer
Postat av: sannaaa (INTE M)

såå, du skaffade internet ? ;) Nej jag vill inte heller heeeeem! ååhh allt är så joooobbbbigt däääär x((

2009-10-28 @ 22:37:26
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0