Men snälla..

"För att du är så jävla avis på mig, and you know why;)" HAHA är du seriös eller? Vad skulle jag ha att vara avundsjuk på? Att du är falsk eller blind tex? Nja skulle inte tro det, om du vill veta, så är jag hemskt lättad att slippa den här dryga kompis kretsen, alla i den är falska och det har du själv sagt miljoner gånger att du tycker. DUBBELMORAL är något jag verkligen hatar, och du är fylld med den. Ledsen, men är inte avis på dig ett dugg :) Tycker mitt liv känns mycket lugnare och lättare såhär, och jag skrattar åt er för att jag tycker ni är så falska :) Något jag verkligen lärt mig av det här, är att inte skapa för seriösa vänskaper för fort. De bör du verkligen också lära dig, men det kommer du väll kanske någon gång. Om du tror jag är avundsjuk på något som har med dig att göra, så vad skulle det vara? Vill gärna veta, för kan inte komma på något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0