Jonathan..

och jag hade ett ganska långt samtal igår. Han befinner sig ju just nu i USA! Och det är för länge kvar tills du ska komma hem. Men jag ska försöka övertala Pappa att få fara iaf! Vill verkligen träffa han. Vi pratade om en hel del aktuella saker och då för en gångsskull kanske han förstod min syn i det hela! Och jag vet själv att den här gången är det jag som har rätt och ni borde skämmas. Sen prata vi även om flera år tillbak innan jag hamna i den här dåliga sitsen bland dåligt umgänge. Att jag kanske borde tagit mer vara på er gamla, oh yes i miss it. Och Jonathan om du läser de här kan jag säga att de vi prata om senare igår kväll, har sett dom två X:n x antal ggr idag ;) Om jag ngnsin får chansen att göra om allt de där, så ska jag se till de händer för din och min skull :) Har haft nog mycket besvikelse på två år, och nu är jag less. Jag ska stoppa en väg mellan mig och er. En vägg som jag känner är bra, vara med dom som verkligen HAR MOGNAT tex. För det finns en tjej som beter sig som fem år och sitter och säger att man är omogen för att man är ärlig och en hel del annat. Hon är välldigt rolig att umgås med ibland, men hon har seriöst inte mognat ännu, egentligen ska du bara hålla igen din käft och hålla dig borta för du har inget med det här att göra egentligen, you do not know anything about us

- Om någon av er anser att de är jag som beter mig fel och löjligt osv, så har ni lika få hjärnceller båda två och det kan jag säga trodde jag inte om en person åtminstone.

Tack för att du finns Jonathan, ibland iaf ;) HAHA!


Kommentarer
Postat av: sannaa

"Tack för att du finns Jonathan, ibland iaf ;) " haha ja inte när han ger min msn till skumma randoms på pdol som vill att jag ska jamma (eller något?) med dom!! x)

2009-10-12 @ 20:23:09
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAHAHHAH!! det var fan roligast på hela pdol HAHAHAAH DÖR NÄR JAG TÄNKER PÅ DET!!

2009-10-12 @ 22:05:59
Postat av: sannaa

hahhahaa ja det var lite småkul ändå, men jag menar, just han av alla !? haahahah XD

2009-10-12 @ 22:50:55
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAHA han är typ den största tönten jag vet ! HAHAH så himla roligt x)

2009-10-12 @ 23:06:00
Postat av: sannaa

största tönten jag vet också !! och hela tiden skriver han bara "ska du med och festa" eller "ska du med och jamma" jag typ wwwwtf ? ;o HAHAH jag är alltid "sjuk" när han frågar också, så otroligt tråkigt..

2009-10-12 @ 23:29:08
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAHA vadfan är jamma ? ;O;O;O

2009-10-13 @ 09:29:36
Postat av: sannaa

hahahha det är det jag inte ens vet ! XD

2009-10-13 @ 13:27:25
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: cartman

det är då man skjuter människan!

2009-10-19 @ 23:57:37
URL: http://friduslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0