I miss you so much, please come back:'(

Såg att det var några dagar sen sist. Har inte orkat skriva, sågör det nu. I lördags kom Saga hit! så grymt länge sen, och fan så vi skratta. Vi prata om allt möjligt, alla gamla minnen och jag typ grät av skratt. Åååh vad man saknar att ha henne här :( Vi var även ut ett tag med Annie och Jonas =) sen sov jag vid två då Sagis for hem. På söndagen skrev jag engelska och tränade lite.

Igår var det vanlig skoldag och när jag kom hem hade pappa köpt mig en bärbar dator, har bara en stationär. Så nu har jag båda (Y) Den här i sängen och min stationära till att uttnyttja mina högtalare (A) ne men har ju alla filmer, bilder osv där. Är mest bara less på att inte ligga i sängen och kunna använda den. Hade ju trotsallt den kopplat med plastma tvn förut men det funkar inte längre :/ Så nu har jag fixat en till dator! tihi

Idag gick skolan fort, förutom mitt cp i-val. Ledarskap inom lek och idrott, det är verkligen svin tråkigt. Fy!
Har nyss sett nya Oth, loved it :) som vanligt haha.

Ska bara ligga här ikväll, inge annat på schemat. Förhoppningsvis far jag annie osv till festen på fredag, tror de kommer bli galet; ) Pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0