Fredag

Hejhej! Har inte skrivit på flera dagar, har varit ganska fullt upp. I onsdags for jag Annie och Emma direkt efter skolan till Luleå för en liten shoppingrunda. Vi fick med oss lite grejjer och sen blev det middag på max ;) Stackars Emma hittade inte sin efterlängtade shorta, men istället hittade jag och Annie varsin. Haha! Vi köpte nästan likadana kläder hela tiden så idag råkade vi ha likadana kläder. Lång tshirt, leggins och konverse, haha ;)

Igår hade vi den längsta och tråkigaste dagen så jag Emma och Annie drog hem vid lunch. Vi for förbi dollar och köpte hur mycket godis vi bara fick med oss HAHA. Så blev det plugg hos Annie, fast Emma var sjuk på riktigt och for hem. Vi pluggade företagsekonomi flera timmar, men vi lärde oss typ inget mer än vad vi kunde före, haha illa. Men men, nu ska vi har prov strax.. Kommer inte gå bra, det är för mycket matematik för min del ;/ Buhu.

Nu har jag och Annie haft hål och nu lunch, så vi är lite uttråkade så nu blir det spel @facebook ;)
Blir träning för hela slanten sen! Vad som händer ikväll får gud avgöra, hehe ;-b
Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

GODIS<3333

2009-11-05 @ 22:18:04
URL: http://jossanstoltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0