"ni är världens bästa familj"

Har varit välldigt torrt här på sistone haha :) Har inte skrivit på 9 dagar. Har hunnit hända massor. Kan ju börja med förra helgen som var festen hos Amanda :) Var svin roligt som vanligt med dom tjejerna. Det blev lite för mycket för min del, var as sliten dagen efter och stora minnesluckor. Men det är sånt som händer! Vi hann med massa gorm som vanligt, som jag tyvärr inte minns haha. Söndagen var allt annat än härlig.. Fytusan så dåligt jag mådde. Hade iaf inte ångest, förns jag såg bilderna, dom var hemska :/ haha. Aja

På måndag chillade jag och på tsdag kom pappa på att jag och alma skulle komma ner till sthlm, till lägenheten. Vi tvekade men tillslut for vi, fast vi fick bo på hotell hähä ;-) Hotellet var jätte fint. Pappa träffade vi knappt, jag och alma shoppade varje dag och onsdag kväll for vi med pappa på AIK - Örebro där det blev oavgjort, och måste tillägga IDAG TOG AIK SM GULD CHALALALA! Great ;) Kom hem torsdag natt och fredag blev en dag full av sömn :) Sanna var också i sthlm, men hann aldrig träffa henne ;S baad! Shoppade btw typ ingenting, inte syrran heller. Vi är för snåla och petiga ;-) Men har däremot klippt av typ över en dm av håret, lite för kort men det växer väll ut. Sanna däremot shoppade fem siffrigt, galen tjej!!

Igår var det halloween fest hos Jenny G :) Lika lyckat som alltid hos jenny! Fast som vanligt spårar både jag och Sanna, fast inte spåra jag mycket, men lite haha... Jag Amanda och Sanna fick skjuts av Sannas galna bilchaffis pappa, tog typ en minut till sävast ;D HAHA! Först chilla jag sofia jenny micka elin amanda och sen kom folket, galet mkt och galet kul : ) Haha det kom världens gulligaste bus eller godis barn som sa: "Ni är världens bästa familj" HAHA så jävla söta, kan inte sluta garva åt de! Dom tkte micka såg ut som ozzy dessutom. HAHA ;) For därifrån klockan tre till stan, sen var jag med olika folk till typ klockan sex. Var en bra kväll, men seg som vanligt idag då, blir en tidig kväll.

Nu ska jag se Systrar i Jeans två och sen sova :) BTW SANNIS, börjar bli lite less på den här designen, fast de är ju inge fel på den men ;) Du måste lära mig!

Ska försöka uppdatera mer, om jag har tid.. Har inte pluggat nå på lovet förutom läst en bok, så lär bli hårt nu :) Puss

Kommentarer
Postat av: sannaaa

HAHAHAHAAH omg galet x)



ja jag vet hur det äär, man lessnar hela tiden ;) så jag får väl göra det ;D

2009-11-01 @ 23:30:12
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0