2 November

Gokväll :) Idag har vart en seg dag, men också bra! Kunde inte somna igår kväll :/ somnade typ klockan tre och steg upp kvart över sju, duktigt av mig. For till skolan och hade info och layout, segt.. Sen var vi på någon teater, eller vet inte om jag ska kalla det teater, det var rätt konstigt! Hur som helst, hade FE B och sen fick vi tillbak våra svenska litteratur prov, gissa vem som hade MVG? Awesome! ;) Sen slapp vi candide boken också, älska Vivviz! Efter skolan gick jag annie och emma till gallerian och fikade på opalen:) Jag har ju inte hunnit se gallerian ännu, men det var fint. Har nyss tränat med Amanda, var på core. Skönt! Har nyss ätit indisk mat, tikka masala!




Nu ska jag skriva kommunikation som jag inte ens börjat med, sen se film och sova. Trevlig kväll =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

MAT<3<3<3

2009-11-05 @ 22:15:02
URL: http://jossanstoltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0